1. Co oznacza gwarancja dostawy?
Nie oznacza gwarancję dostawy w terminie widocznym obok poszczególnych produktów na stronie. W przypadku zagubienia lub uszkodzenia przesyłki nie czekamy na rozpatrzenie reklamacji z przewoźnikiem. Po dostarczeniu wymaganej dokumentacji fotograficznej wyślemy Ci nowy towar lub pieniądze.
2. Czy otrzymam kartę gwarancyjną na produkt?
Do towaru nie jest dostarczana karta gwarancyjna. Jako karta gwarancyjna do zakupionego towaru służy faktura zakupu.
3. Jaka jest gwarancja na zakupiony towar?
Wszystkie towary, które sprzedajemy na stronie internetowej objęte są 2-letnią gwarancją. Wyjątkiem są zegarki Citizen, które objęte są gwarancją 5 lat. Produkty z kategorii Second Hand są specyficzne. Udzielamy na nie gwarancji 1 rok - za wyjątkiem uszkodzonych części nieobjętych gwarancją.
4. Czy produkty są oryginalne czy imitacje?
Wszystkie produkty, które sprzedajemy na naszej stronie są oryginałami od europejskich dostawców. Oryginalność możesz sprawdzić w autoryzowanym sklepie danej marki lub w autoryzowanym serwisie.
5. Czy otrzymam certyfikat autentyczności do mojego zakupu?
Jako sprzedawca nie sporządzamy takiego certyfikatu - nie jest on więc dołączany do produktów. Możliwe, że inny dostawca wystawia te certyfikaty – ale my tego nie robimy. Oryginalność można jednak zweryfikować w autoryzowanym sklepie danej marki lub w autoryzowanym serwisie.
6. Czy towar, który sprzedajecie, jest nowy, nienoszony i niewystawiany?
Wszystkie towary, które sprzedajemy na naszej stronie są nowe, nienoszone, nie wystawiane i nieuszkodzone. Wyjątkiem są produkty z działu Second Hand, które posiadają drobne wady, uszkodzenia dokładnie wyjaśnione w ich opisach. Uszkodzenia, błędy są również odzwierciedlone w cenie produktu.
7. Czy otrzymam zakupiony towar w oryginalnym opakowaniu?
Wszystkie produkty dostarczane są w oryginalnych opakowaniach, ponieważ pochodzą bezpośrednio od dostawcy.
8. Jakie są warunki zwrotu towaru?
Ustawowy termin zwrotu i wymiany towaru wynosi 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Jednak w standardowych warunkach umożliwiamy zwrot lub wymianę towaru do 30 dni w stanie nieuszkodzonym i nienoszonym. Wydłużony termin zwrotu może dotyczyć specjalnych promocji lub zamówień złożonych w określonych terminach – na przykład przed Świętami Bożego Narodzenia. W związku z tym zalecamy śledzenie wszelkich aktualności na naszej stronie w tym zakresie.
9. Jeśli zwracany towar jest uszkodzony z mojej winy, czy żądacie potrącenia z ceny produktu?
Ustawowy termin zwrotu i wymiany towaru wynosi 14 dni od otrzymania przesyłki. Produkt nie może być jednak noszony, używany i nie może nosić śladów użytkowania. W przeciwnym razie jesteśmy uprawnieni do odliczenia procentowego od ceny, o czym informujemy po fizycznym odbiorze towaru.
10. Gdzie znajdę instrukcję obsługi do zakupionego zegarka?
W celu oszczędzania zasobów naturalnych instrukcja do zakupionego zegarka jest wysyłana w e-mailu informującym o wysłaniu przesyłki, czyli nie w formie drukowanej. Może się jednak zdarzyć, że system nie przypisze automatycznie odpowiedniej instrukcji do danego maila. W takim przypadku klient ją nie otrzyma. Zachęcamy jednak do kontaktu z nami, a na życzenie prześlemy ją e-mailem.
11. Z jakiego transportu mogę skorzystać przy zamówieniu?
Możesz wybrać dostawę, korzystając z usługi InPostu (paczka zostanie umieszczona w wybranym przez Ciebie paczkomacie) lub kurierem. Szczegółowy opis każdej opcji znajdziesz na osobnej stronie.
12. Jaki jest koszt wysyłki?
Cena dostawy zależy od kilku czynników. Zależy to nie tylko od wartości zamówienia, ale także od tego, czy płacisz online, przelewem bankowym czy za pobraniem. Szczegółowy cennik znajdziesz na osobnej stronie.
13. Czy można skorzystać z usługi grawerowania?
Obecnie nie oferujemy usługi grawerowania. Klient może jednak zlecić wykonanie graweru na towarze we własnym zakresie u innego dostawcę takich usług. Jednak nie ma następnie możliwości wymiany lub zwrotu towarów zmodyfikowanych w ten sposób.
14. Czy mogę zamówić opakowanie na prezent lub kartkę z dedykacją?
Obecnie nie oferujemy opcji pakowania prezentowego ani kartek z życzeniami. Towar wysyłamy w oryginalnym opakowaniu, zapakowany w pudełko transportowe.
15. Czy istnieje możliwość zamówienia części zamiennych, bransolet lub pasków?
Obecnie nie oferujemy możliwości zamówienia części zamiennych, bransoletek, pasków itp. W przypadku zainteresowania częściami zamiennymi zalecamy kontakt z renomowanym zegarmistrzem w Twojej okolicy lub autoryzowanym serwisem marki.
16. Chcę zgłosić reklamację zegarka, który nie jest już objęty gwarancją. Co zrobić w takim przypadku?
Nie prowadzimy serwisu pogwarancyjnego. W przypadku problemów z towarem po upływie okresu gwarancyjnego zalecamy kontakt z renomowanym zegarmistrzem w Twojej okolicy lub autoryzowanym serwisem marki.
17. Jak reklamować towar?
Szczegółową procedurę reklamacji produktu opisaliśmy dla Ciebie na osobnej stronie.
18. Co powinienem zrobić, jeśli otrzymałem uszkodzony towar?
Towar należy sprawdzić niezwłocznie po jego dostarczeniu. Wszelkie uszkodzenia należy zgłaszać telefonicznie lub najlepiej mailowo w ciągu 24 godzin od odebrania paczki i zauważenia uszkodzenia. W e-mailu opisz jak najdokładniej uszkodzenie oraz dołącz szczegółowe zdjęcia uszkodzenia, pudełka oraz numer produktu. Gdy w ciągu 24 godzin otrzymamy e-mail z tymi zdjęciami, natychmiast sprawdzimy sytuację. Następnie skontaktujemy się z Tobą w sprawie możliwości rozwiązania sytuacji w sposób satysfakcjonujący.
19. Jak postępować w przypadku wymiany towaru i ewentualnej dopłaty, lub zwrotu różnicy?
Na standardowych warunkach umożliwiamy zwrot lub wymianę towaru do 30 dni w stanie nieuszkodzonym i nienoszonym. Jeśli przy wymianie towaru wybierzesz tańszy produkt i podasz w formularzu numer swojego konta, różnicę w cenie zwrócimy na Twoje konto. Jeśli wybierzesz droższy model, różnicę dopłacisz przelewem bankowym lub za pobraniem - w zależności od formy płatności wybranej przy pierwotnym zamówieniu.
20. Co zrobić, jeśli w zamówieniu wpiszę błędne dane?
Skontaktuj się z nami e-mailem lub telefonicznie tak szybko, jak to możliwe. Zmiana jest możliwa, o ile zamówienie nie zostało jeszcze wysłane.
21. Do czego służy wodoodporność zegarków?
Wodoodporność oznacza odporność zegarka na wodę i wilgoć. Zwykle podawana jest w atmosferach (ATM), barach lub metrach. Wyraża stopień, w jakim dany zegarek jest w stanie oprzeć się przenikaniu wilgoci lub wody do układu wewnętrznego. Jeśli producent podaje, że zegarek jest odporny na np. 5 ATM, nie oznacza to, że można go zabrać nurkując na głębokość 50 m. Test wodoodporności zegarka odbywa się w spokojnych warunkach bez prądu lub innych wpływów zewnętrznych.
- Wodoszczelność zegarka 30 m / 3 ATM - odporność na wilgoć i deszcz.
- Wodoszczelność zegarka 50 m / 5 ATM - odpowiada wodoodporności podczas mycia rąk i naczyń lub podczas brania prysznica.
- Wodoodporność zegarka 100 m / 10 ATM - wodoodporność podczas kąpieli, pływania, nurkowania bez sprzętu oraz podczas uprawiania różnych sportów wodnych.
- Wodoszczelność zegarka 200 m / 20 ATM - równa wodoodporności podczas nurkowania z aparatem tlenowym.
- Wodoszczelność zegarka 500 do 1000 m / 50 do 100 ATM – kategoria profesjonalna odpowiadająca bezproblemowemu nurkowaniu w głębokościach.
22. Co nie obejmuje serwis gwarancyjny?
Wady powstałe w wyniku uszkodzeń mechanicznych nie są objęte serwisem gwarancyjnym. Przedmiotem reklamacji są wady produkcyjne i problemy funkcjonalne powstałe w okresie gwarancji. Serwis gwarancyjny nie obejmuje:
- wystrzępione, uszkodzone, popękane, podarte lub wytrawione paski,
- uszkodzenia mechaniczne, m.in. pęknięcia szkiełka w wyniku uderzenia, upadku itp.,
- wyrwanie koronki wypadnięcie kamieni, zgubienie śrub itp.,
- wymianę baterii po upływie 6 miesięcy od zakupu,
- jakiekolwiek uszkodzenia koperty, paska lub bransoletki,
- uszkodzeń wynikających z niewłaściwego obchodzenia się z zegarkiem lub niewłaściwej pielęgnacji zegarka,
- uszkodzeń spowodowanych przez wodę (chyba że jest to zegarek nurkowy o wodoodporności co najmniej 100 ATM,
- pęknięcia ceramiczne w zegarkach z ceramiczną bransoletą lub kopertą.
Nigdy nie ustawiaj zegarka między 21:00 a 5:00 rano. Może to poważnie uszkodzić ich mechanizm.
23. Jak sprawdzić, czy zegarek naprawdę nie działa?
Zawsze postępuj zgodnie z instrukcją obsługi. Wyciągnij koronkę i ustaw godzinę. Następnie należy ponownie ustawić koronkę w pozycji 0. Jeśli wskazówka sekundowa się porusza, a zegarek chodzi – wszystko jest w porządku. Jeśli wskazówka sekundowa jest nieruchoma, obserwuj wskazówkę minutową. Możliwe, że wskazówka sekundowa służy jako stoper i dlatego się nie porusza. Jeśli chodzi o zegarki zasilane energią słoneczną, muszą być odpowiednio ładowane w świetle. W ten sam sposób zegarki kinetyczne również muszą być ładowane, ale w tym przypadku przez ruch, aby działały. Jeśli coś jest nie tak z zegarkiem, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
24. Jaka jest gwarancja na baterię?
Gwarancję na baterię nie obejmują przepisy prawne. Jednak w celu wzmocnienia i utrzymania dobrych relacji z klientami oferujemy ją do 6 miesięcy od zakupu zegarka. Klient może wymienić baterię w okresie gwarancyjnym w renomowanym sklepie zegarmistrzowskim. Opłatę za tę wymianę wpłacamy bezpośrednio na konto do kwoty 30 PLN. Wyślij dowód wymiany baterii wraz z numerem konta na nasz e-mail info@timestore.pl. Jeśli zegarek nie działa po wymianie baterii realizowanej u zegarmistrza, wyślij go do nas w celu reklamacji. Drugim sposobem wymiany baterii jest wysłanie zegarka bezpośrednio do nas. Zwrócimy koszty przesyłki do 25 PLN, a wymiana baterii jest w tym przypadku bezpłatna.
25. Co oznacza etykieta Second Hand?
Na naszej stronie można również znaleźć towary oznaczone Second Hand. Produkty te są zgrupowane w osobnej kategorii. Dodatkowo modele te posiadają pomarańczową metkę z napisem Second Hand obok zdjęcia. Ponieważ każdy produkt z kategorii Second Hand ma inną wadę, konieczne jest uważne czytanie opisów poszczególnych modeli. Pierwsze zdjęcie z produktem jest zawsze poglądowe, oryginalne od producenta. Na pozostałych zdjęciach widać już bezpośrednio wadę, uszkodzenie, zmianę paska lub bransolety itp.
26. Co zrobić, jeśli interesuje mnie aktualnie niedostępny model?
Bardzo nam przykro, ale model został potwierdzony przez dostawców jako niedostępny. Niestety nie mamy więcej informacji, czy model jest niedostępny z powodu czasowego wstrzymania produkcji, czy też produkcja tego egzemplarza została całkowicie zakończona. Nie możemy więc model dla Ciebie zamówić. Możesz jednak śledzić stronę produktową danego modelu, aby sprawdzić, czy zmienia się jego dostępność.
27. Czy macie sklepy stacjonarne?
Obecnie prowadzimy wyłącznie sklep internetowy. Nie mamy sklepów stacjonarnych.
28. Co powinienem zrobić, jeśli moja płatność online nie powiodła się?
Po nieudanej płatności online nie ma możliwości ponownego wygenerowania linku do płatności za zamówienie. Masz jednak 3 inne opcje:
- 1. Jeśli nadal jesteś zainteresowany płatnością online, skontaktuj się z nami. Anulujemy Twoje pierwotne zamówienie i będziesz mógł złożyć je ponownie wraz z płatnością online.
- 2. Możemy wysłać zamówienie za pobraniem, ale jest to płatne. Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z nami, a my zmienimy sposób płatności.
- 3. Za zamówienie można zapłacić przelewem bankowym. Nie zapomnij o tytule płatności, czyli numerze Twojego zamówienia.
29. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócony towar?
Pieniądze za zwrócony towar zostaną przelane na Twoje konto w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania towaru. Poinformujemy Cię następnie e-mailem.
30. Jak skorzystać z kodu rabatowego? Czy mogę użyć więcej kodów w jednym zamówieniu?
Kod rabatowy możesz zastosować w pierwszym kroku składania zamówienia (w Koszyku). Wklej go w białe pole i kliknij Użyj kod. Odliczenie rabatu zobaczysz bezpośrednio przy zamówieniu. Jeśli zniżka jest nieważna lub nie spełnia warunków aplikacji, tekst w kolorze czerwonym informuje o tym fakcie. Połączenie kilku kodów rabatowych nie jest możliwe.
31. Dlaczego produkty w Twoim e-shopie są tańsze niż u innych sprzedawców?
Sami ustalamy ceny produktów w naszym e-shopie, natomiast nie kierujemy się ceną zalecaną przez producenta. Dlatego nasze ceny są niższe. Staramy się je dostosować tak, abyśmy byli najkorzystniejsi na rynku.
32. Jak mogę śledzić, gdzie znajduje się moje zamówienie i jaki jest jego status?
Po skompletyzowaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mailową z potwierdzeniem zamówienia. Otrzymasz również wiadomość e-mailową po opłaceniu zamówienia, a także po jego wysłaniu. W wiadomości e-mailowej informującej o wysyłce Twojego zamówienia znajdziesz link do śledzenia statusu Twojej paczki.
33. Jak mam postępować, gdy chcę anulować zamówienie?
Niezwłocznie poinformuj nas o tym telefonicznie lub drogą mailową. Anulujemy zamówienie i wyślemy Ci wiadomość e-mailową o jego anulowaniu. Niestety, jeśli zamówienie zostało już wysłane, nie możemy go anulować. Prosimy więc o nieodbieranie paczki, aby została do nas zwrócona. Jak wróci do nas zostanie zamówienie anulowane.
34. Czy mogę zamówić towar za granicą?
Nie wysyłamy towaru za granicę. Prowadzimy natomiast e-shopy na rynku słowackim, czeskim, węgierskim, rumuńskim, polskim i słoweńskim. Jeśli jesteś zainteresowany wysyłką paczki do jednego z wymienionych krajów, zalecamy złożenie zamówienia za pośrednictwem e-shopu odpowiadającego danemu krajowi.
35. Jak długo trwa proces wymiany produktu, odstąpienia od umowy i reklamacji?
Przesyłka, którą do nas odeślesz, zostanie dostarczona na P. O. BOX. Odbieramy towar, dostarczamy go do siedziby firmy, a następnie stopniowo zajmujemy się poszczególnymi prezsyłkami. Na zamknięcie sprawy mamy 14 dni od dostarczenia do P.O.BOX. Gdy tylko zamknięmy sprawę, niezależnie od tego, czy chodzi o zwrot, czy wymianę, wyślemy Ci e-mail informacyjny. Środki za zwrócony towar przekażemy Ci w ciągu 14 dni od rozpatrzenia wniosku. Proces reklamacyjny jest taki sam. Zgodnie z prawem na zamknięcie reklamacji mamy 30 dni.
36. Czy można realizować zakup bez vatu - Tax Free?
Zakup bez vatu - Tax Free nie jest możliwy.
37. Czy można kupić towar na firmę?
Zakup na firmę nie jest w naszym e-shopie możliwy. Specjalizujemy się wyłącznie w sprzedaży dla osób fizycznych.
38. Co powinienem zrobić, jeśli jestem zainteresowany skróceniem paska lub bransoletki?
Obecnie nie oferujemy możliwości regulacji bransoletki, ew. paska za opłatą. Jednak w celu utrzymania i wzmocnienia dobrych relacji z klientami możemy bezpłatnie skrócić pasek do zegarka do wymaganej długości. Dlatego zmierz obwód nadgarstka i napisz rozmiar w uwagach do zamówienia. Dotyczy to wyłącznie metalowych bransoletek z ogniwami. Usunięte ogniwka wysyłamy razem z towarem w paczce. Nie gwarantujemy jednak, że pasek zostanie skrócony w okresach największego natężenia przesyłek.
39. Mój zegarek zaparował, co mam zrobić?
Zaparowane szkiełko jest w większości przypadków zjawiskiem całkowicie normalnym. Jest to kondensacja spowodowana nagłą zmianą temperatury. Najczęściej pojawia się na wewnętrznej stronie szkiełka oraz zimą, gdy przechodzimy z chłodnego zewnętrza do wnętrza, gdzie jest znacznie cieplej. Jednak może to być również spowodowane nagłym wychłodzeniem zegarka – na przykład w upalne letnie dni po wejściu do wody. Jeśli szkiełko zegarka przypadkowo zaparuje, poczekaj. Pomocne może być również lekkie ogrzanie zegarka, na przykład w dłoniach, lub wyciągnięcie koronki. Jest szansa, że przez półotwartą koronę szybciej wydostanie się nadmiar wilgoci. Zaparowane szkiełko na zegarku nie jest powodem do reklamacji. Dlatego nie panikuj i zawsze czekaj, aż delikatna mgiełka sama zniknie. Jeśli nie ustępuje lub rośnie w widoczne krople, wyślij towar do nas w celu reklamacji.
40. Czy mogę przyjechać zobaczyć, przymierzyć lub odebrać towar osobiście?
Ponieważ nie mamy sklepu stacjonarnego, nie zapewniamy takich opcji. Jeśli jednak zakupiony towar z jakiegokolwiek powodu Ci nie odpowiada, możesz go bezpłatnie zwrócić, nieuszkodzony i nienoszony, do 30 dni od jego odebrania.
41. Czy możliwy jest rabat ilościowy?
Chociaż nie udzielamy rabatów ilościowych, możesz skorzystać z korzystnego rabatu na pierwszy zakup lub rabatu lojalnościowego dla lojalnych klientów.
42. Co powinienem zrobić, jeśli moja paczka dotarła uszkodzona lub skradziona?
Uszkodzenie przesyłki należy zgłosić w ciągu 24 godzin od jej otrzymania. Będziemy potrzebować od Ciebie zdjęcia paczki, uszkodzeń i towaru, a także zdjęcie, na którym widać całe pudełko z towarem na wadze (wraz z wagą). Jeśli w paczce czegoś brakuje, sprawdzimy sytuację i rozwiążemy ją bezpośrednio z przewoźnikiem. Wyślij wszystkie niezbędne zdjęcia na adres info@timestore.pl.
43. Jak dbać o zakupiony towar?
Właściwą pielęgnację naszych produktów jasno i konkretnie opisaliśmy na naszej stronie internetowej.
Wróć.