Zgodnie z polskim prawem, Klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy (zwrócić towar). Towar zakupiony w naszym sklepie pod adresem www.timestore.pl może zostać zwrócony przez Klienta w ciągu 30 dni od momentu jego otrzymania. Po odesłaniu przez Klienta towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, zostanie mu zwrócona pełna kwota, za zakupiony towar będący przedmiotem odstąpienia. Środki pieniężne zostaną zwrócone Klientowi w ciągu 14 dni, od momentu otrzymania przez nasz sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
Procedura zwrotu towaru (odstąpienia od umowy zawartej na odległość)
1.) Towar będący przedmiotem odstąpienia od umowy należy odesłać w formie przesyłki na adres pocztowy:
Jest to adres naszego punktu zbiorczego dla wszystkich paczek z Polski, z którego paczka zostaje dalej przesyłana do siedziby naszej firmy w Bratysławie. Po jej dostarczeniu do nas zostaniesz poinformowany a Twój wniosek będzie rozpatrzony.
2.) Do towaru należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, które można pobrać przy pomocy poniższego linku (zalecamy pobranie dokumentu, a następnie jego wypełnienie w powszechnie dostępnym programie odczytującym pliki w formacie PDF):
W formularzu prosimy wypełnić wszystkie niebieskie, obowiązkowe pola:
1. Imię i nazwisko, adres oraz dane kontaktowe (Prosimy o podanie imienia i nazwiska zarówno właściciela towaru jak i kupującego - które znajdują się fakturze, jeśli nie są tożsame)
2. Numer zamówienia
3. Data otrzymania towaru
4. Numer faktury (znajduje się na dokumencie dołączonym do zamówienia)
5. Określenie żądań względem sklepu: Prosimy o wskazanie jeśli odstąpienie od umowy dotyczy wszystkich towarów z faktury, czy jedynie części (jeśli odstąpienie od umowy obejmuje jedynie część zamówienia prosimy o podanie w oświadczeniu kodu towaru z faktury, np. Casio GA-100-1A1ER)
6. Kwota zwrotu
7. Numer konta (na wskazany numer zostaną przelane środki za zwracany towar)
8. Opis zawartości
9. Data i miejsce złożenia oświadczenia oraz podpis
3.) Towar należy zapakować oraz bezwzględnie dołączyć do niego:
- oryginał faktury, jako dowód zakupu towaru
- wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
- oryginalne i kompletne opakowanie wraz z akcesoriami (jeśli były częścią zamówienia)
Jak prawidłowo zapakować towar, który zwracasz do e-shopu:
- Użyj wysokiej jakości materiałów opakowaniowych: Idealnym opakowaniem jest twardy i wystarczająco mocny karton lub pudełko kartonowe. Należy zwrócić szczególną uwagę na szczelność i trwałość materiału opakowaniowego. Wilgoć lub zużycie materiału opakowaniowego może zasadniczo wpłynąć na jego zdolność do ochrony zawartości przesyłki.
- Użyj odpowiedniego rozmiaru opakowania: Opakowanie przesyłki powinno zawsze odpowiadać zawartości przesyłki. Zawartość przesyłki powinna być nieruchoma i nie powinna swobodnie przemieszczać się w opakowaniu transportowym ani wystawać na zewnątrz.
- Wypełnij wolną przestrzeń materiałem mocującym: Wolną przestrzeń wewnątrz opakowania wypełnij dowolnym miękkim materiałem, np. gazetami, podartym kartem lub poduszkami powietrznymi. Przewożona zawartość musi być nieruchoma, towar w opakowaniu transportowym nie powinien swobodnie się przemieszczać.
- Prawidłowo zaklej pudło: Zapieczętuj przesyłkę tak, aby nic nie wypadło. Najlepszym sposobem jest wklejenie taśmy do krzyża. W razie potrzeby oklej taśmą przesyłkę również w ryzykownych miejscach (np. złącza na krawędziach).
- UWAGA: jeżeli do transportu towaru wybierzesz kopertę listową, e-shop nie ponosi odpowiedzialności za utratę zawartości. Procedura reklamacyjna naszych przewoźników kwalifikuje tego typu utratę jako niewłaściwe opakowanie ze strony nadawcy, a odpowiedzialność za powstałą szkodę w pełni przejmuje Klient.
Zwrot towaru po upływie ustawowego terminu nie jest możliwy jeśli:
a) towar nosi ślady użytkowania
b) towar jest uszkodzony
Dokładne informacje dotyczące odstąpienia od umowy zawartej na odległość są opisane w regulaminie sklepu w punkcie 11.