Wymiana towaru

Jeśli otrzymałeś towar inny niż zamówiony, sprawdź, czy kod produktu na fakturze jest zgodny z kodem produktu na produkcie (ważne jest, aby sprawdzić kod produktu wygrawerowany na spodzie koperty zegarka oraz kod produktu zaznaczony na etykiecie).

Jeśli kod produktu jest inny, prosimy o niezwłoczny kontakt w ciągu 24 godzin od dostawy, abyśmy mogli jak najszybciej rozwiązać problem.

Możesz również przesłać nam e-mailem dokumentację zdjęciową towaru.

 

Infolinia +48 22 153 88 88, od poniedziałku do piątku (9:00 - 15:00)
e-mail info@timestore.pl

Formularz kontaktowy

  • Bez podania powodu 30 dni na zwrot

  • Jesteśmy sprawdzonym sklepem 95% zadowolonych klientów

  • 100% gwarancja pochodzenia Wyłącznie oryginalne produkty

  • Wysyłamy w każdy dzień roboczy 9618 modeli w magazynie