Jak reklamować?

Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane w sposób satysfakcjonujący dla Ciebie i zgodnie z obowiązującym prawem w Polsce. Kupujący powinien po otrzymaniu towaru skontrolować go celem wykluczenia wad. Kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego zgłaszania wszelkich wad naszej firmie. Nie ponosimy odpowiedzialności za wady spowodowane przez przewoźnika.

Wszystkie towary podlegają ustawowemu okresowi gwarancji 24 miesięcy, chyba, że zaznaczono inaczej. Gwarancja dotyczy wyłącznie wad produkcyjnych.

Gwarancja nie obejmuje:

a) wad spowodowanych codziennym użytkowaniem

b) nieprawidłowm używaniem produktu

Postępowanie przy reklamacji:

1. Wyślij towar jako przesyłkę poleconą (nie za pobraniem!) pocztą z kopią faktury i opisem wady

2. Wypełnij i wydrukuj formularz reklamacyjny tutaj:

Formularz reklamacyjny

Proszę wypełnić wszystkie niebieskie komórki. Przykład:

1. Imię i nazwisko

Imię i nazwisko właściciela oraz imię i nazwisko zamawiającego (wskazane na fakturze), jeśli nie jest identyczne.

2. Towar zakupiony od

Timestore.PL

3. Numer dokumentu

Tytuł przelewu - numer zamówienia

4. Reklamowany towar

Kod towaru z faktury (napr. Casio GA-100-1A1ER)

5. Opis wady, przedmiot reklamacji

Na przykład: Zegarek jest zaparowany, spóźnia się, nie działa, odpadł indeks, nie działa wyświetlacz/analogowy, odpadła wskazówka, niedziałający przycisk, utopiony zegarek, zegarek się spóźnia XX minut/sekund w ciągu dnia/tygodnia, Nie działa chronograf, ewentualnie inne funkcje.

 

Uwaga: wypadnięcie koronki, zużycie skórzanego paska, wybicie baterii, utopiony zegarek poprzez koronkę nie obejmuje naprawa gwarancyjna.

Staramy się rozpatrzyć reklamację jak najszybciej, najpóźniej do 30 dni od daty wpłynęcia reklamacji. najpoźniej do 14 dni od daty wpłynięcia reklamacji.

Dokładny regulamin jak postępować przy reklamacji znajdziecie w sekcji regulaminu sklepu w punkcie 9.

Regulamin sklepu

 

Polski adres dla pocztowych przesyłek

Przesyłkownia.pl (96833267 TimeStore.pl) TS2018 s.r.o.

Plac Juliusza Słowackiego 1

43–400 Cieszyn

Polska

 

Jest to adres naszego punktu zbiorczego dla wszystkich paczek z Polski, z którego paczka zostaje dalej przesyłana do siedziby naszej firmy w Bratysławie. Po jej dostarczeniu do nas zostaniesz poinformowany a Twój wniosek będzie rozpatrzony.